Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Rezydenci- kto i dlaczego :)

Witam, w niedzielne słoneczne ale niestety bardzo wietrzne popołudnie. Korzystając z chwili wolnego czasu rzuciłam okiem na  statystyki mojego bloga i chciałam wyróżnić osoby które najczęściej do mnie zaglądają o raz zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza :) bardzo mi miło z tego powodu :)  Na lewym pasku bocznym umieściłam zakładkę "Rezydenci" tam będę wpisywać Blogowiczki które mnie odwiedzają :) Do tej pory najwięcej komentarzy zostawiła Gosia , Ania, eda  oraz Margaretka dziękuję Wam dziewczyny za pamieć i miłe słowa :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, to miło a ja lubię Ciebie odwiedzać:))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię do Ciebie zaglądać i obiecuję robić to częściej :)

      Usuń
  2. dzięki Kochana za wyróżnienie, strasznie lubię do Ciebie wpadać, bo zawsze zobaczę coś ciekawego i ślicznego, całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest innych odwiedzać i podziwiać ich wspaniałe prace, ale rewizyty są również miłe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to fakt :) uwielbiam hasać po blogach, niestety czasu na to nie mam za wiele :( ale jak uda mi się już usiąść na dłuższą chwilę przy laptopiku, staram się zaglądnąć tu i ówdzie ;)

      Usuń
  4. Z okazji Nowego Roku życzą Ci samych radosnych dni, dużo zdrowia, pięknych pomysłów na nowe prace, wytrwałości, spokoju i dużo ,dużo miłości i aby ta 13-tka przyniosła nam wszystkim sporo niespodzianek, ale tylko tych dobrych życzy Jadzia!!!!!

    OdpowiedzUsuń